Blijf op de hoogte

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste ons laatste nieuws, onze nieuwe collecties, promoties en uitnodigingen voor onze events.

FEESTACTIE! FEESTACTIE!

NIEUWS | 8-12-2018 : 08:00 | Lees meer

Speciaal cadeau bij aankoop collectie Caroline Biss (vanaf €140)

Kerstshopping op zondag 16 en 23 december Kerstshopping op zondag 16 en 23 december

NIEUWS | 8-12-2018 : 08:00 | Lees meer

Op zondag 16 en 23 december zijn we uitzonderlijk open, en kan je tussen 13 en 18 uur kerstshoppen in Turnhout. Met verlichte straten, muziek en gezellige kraampjes!

 

Van harte welkom!

Preview Terre Bleue Preview Terre Bleue

NIEUWS | 8-12-2018 : 08:00 | Lees meer

De nieuwe voorjaarscollectie vanaf nu al exclusief bij ons te vinden!

 

Want to spice things up? Go for color!

Nieuwe feestetalage Nieuwe feestetalage

NIEUWS | 8-12-2018 : 08:00 | Lees meer

Classy lady!

Feestopendeur op 15, 16 en 17 november! Feestopendeur op 15, 16 en 17 november!

NIEUWS | 13-11-2018 : 08:00 | Lees meer

De feestdagen komen eraan!

 

Tijdens ons feestopendeurweekend op donderdag 15, vrijdag 16 en zaterdag 17 november stellen wij dan ook graag onze nieuwe feestcollecties aan u voor. Met een tikkeltje glamour om mooie momenten in stijl door te brengen.

 

Wij nodigen u graag uit met een glaasje bubbels en een speciale feestattentie om u te verwennen.

 

Van harte welkom!

Nieuwe feestetalages! Nieuwe feestetalages!

NIEUWS | 13-11-2018 : 08:00 | Lees meer

Kleedjes met een vleugje glamour #carolinebiss

Manhattan in een nieuw kleedje! Manhattan in een nieuw kleedje!

NIEUWS | 13-11-2018 : 08:00 | Lees meer

Wij zijn helemaal klaar voor de feestdagen!

Puur herfstgevoel bij Terre Bleue en Hampton Bays! Puur herfstgevoel bij Terre Bleue en Hampton Bays!

NIEUWS | 27-10-2018 : 08:00 | Lees meer

Prachtige warme kleuren, heerlijke pulls!

Nieuw!!! Onze feestcollectie is er! Nieuw!!! Onze feestcollectie is er!

NIEUWS | 27-10-2018 : 08:00 | Lees meer

Glamour!! De speciale feestcollectie is gearriveerd. Black & white!

De langverwachte rok & pull van Caroline Biss De langverwachte rok & pull van Caroline Biss

NIEUWS | 14-10-2018 : 08:00 | Lees meer

EIndelijk! De langverwachte rok & pull van Caroline Biss zijn gearriveerd!! Zoo mooi!

 

 

Orange & chocolate colors! Orange & chocolate colors!

NIEUWS | 14-10-2018 : 08:00 | Lees meer

Welcome to the world of Terre Bleue!

 

 

Pink & blue van Caroline Biss Pink & blue van Caroline Biss

NIEUWS | 14-10-2018 : 08:00 | Lees meer

Afscheid van een lange zomer... Nagenieten met chique accenten van roze en blauw! ❤

 

Nieuwe etalage Caroline Biss & Marie Méro! Nieuwe etalage Caroline Biss & Marie Méro!

NIEUWS | 16-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Lady in red ;-)

Nieuwe etalage van Terre Bleue! Nieuwe etalage van Terre Bleue!

NIEUWS | 14-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Everyone needs a little pink in their life ;-)

Fijn gevoel om deze klant te zien stralen!! Fijn gevoel om deze klant te zien stralen!!

NIEUWS | 12-09-2018 : 08:00 | Lees meer

En de outfit staat haar prachtig!

Dank je wel aan al onze lieve klanten! Dank je wel aan al onze lieve klanten!

NIEUWS | 12-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Bedankt voor het vertrouwen!

Enkele leuke sfeerfoto’s van onze fashion days! Enkele leuke sfeerfoto’s van onze fashion days!

NIEUWS | 12-09-2018 : 08:00 | Lees meer

We vonden het heel gezellig, en we hebben er weer van genoten!

Manhattan in een nieuw kleedje... Manhattan in een nieuw kleedje...

NIEUWS | 12-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Met speciale mannequins én een nieuwe zonneluifel!

Manhattan Fashion Days op 6-7-8 september! Manhattan Fashion Days op 6-7-8 september!

NIEUWS | 3-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Wij nodigen u graag uit op onze fashion days op donderdag 6, vrijdag 7 en zaterdag 8 september om onze nieuwe najaarscollecties te komen ontdekken.

 

Wij kijken er alvast naar uit om u te verwelkomen en te verwennen met een glaasje bubbels en een speciaal geschenk!

 

Van harte welkom!

Onze nieuwe etalage is klaar! Onze nieuwe etalage is klaar!

NIEUWS | 2-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Speciale ladies met uitstraling!

De gloednieuwe mannequins zijn juist aangekomen! De gloednieuwe mannequins zijn juist aangekomen!

NIEUWS | 2-09-2018 : 08:00 | Lees meer

Spannend om ze te laten schitteren in de nieuwe najaarscollecties!

Hello autumn! Hello autumn!

NIEUWS | 22-08-2018 : 08:00 | Lees meer

Na een warme zomer zijn we helemaal klaar voor de nieuwe najaarstrends. Shoppen in een herfstige sfeer, heerlijk! :)

New arrival: herfst! New arrival: herfst!

NIEUWS | 19-08-2018 : 08:00 | Lees meer

Laat je verrassen door onze nieuwe herfstcollecties van Caroline Biss, Terre Bleue, Marie Méro, Hampton Bays & Blue Bay!

 

NIEUW: La Fée Maraboutée - Duranti sweaters & shirts